torstai 16. helmikuuta 2012

Balettitunti osa 2.

Höh, miks joka päivä ei voisi olla balettitunti :( Tänään oli siis elämäni toinen balettitunti, ja ei kyllä voi lähteä kun hymyssäsuin sieltä tunnilta ulos. Mitä nyt mulla on ehkä koko jengin huonoin aukikierto, muta eiköhän se siitä kun alkaa säännöllisesti venyttelemään. Niin ja jalkaholviin tulee pistävää kipua ojentaessa nilkkaa, mutta sehän vaan tarkottaa että pakotan jalkaa semmoseen asentoon mihin se ei ole vielä tottunut, eli nilkkojen ojennuksia luvassa kera tv:n katselun iltaisin.

Oon laiminlyöny ihan täysin tätä projektia. Viime sunnuntai oli noin kolmeen viikkoon ainut päivä,. kun mulla ei ollut MITÄÄN suunnitelmia / pakollisia kissanristiäisiä, kokousta, koulutusta, matkaa tms. Ja tän viikonlopun jälkeen alkaa helpottaa taas! Tai no sitten olisi vielä yhdet synttärit. Miten se onkaan että kaikki tekeminen kasautuu aina päällekkäin? Mun psyyke ei kestä tällaista! Ja osakseen varmaankin siksi etten ole päässy urheilemaan.

Tän päivän ruokailuja en meinaa edes kehtaa laittaa tänne. Enkä eilisen. Molempina päivinä olen syönyt "sponssilounasta", ja ollut siten aika tukevalla täysihoidolla. Ja huomenna vielä koulutuspäivän tiimoilta sama meininki jatkuu.
 
Ja sitten voisin kirjottaa tähän vielä sata muuta tekosyytä miks tää homma on kussut näin totaalisesti. Mutta yks on varppi, suuntahan ei oo tästä kun etiäpäin!

Ei kommentteja: