keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Päänsärkyä ihanasti ja sen semmoista

Päähän on sitten koskenut lauantaista asti. Eikä asiaa paljon helpota että niskat on niin hemmetin jumissa. Tänänäkin BodyStpissä huomasin koko ajan olevani hartiat korvissa. No ei kait tuo ihmekkään jos hieman kiristää. 

Viikonloppuna on luvassa reissu kotiseudulle (ja anoppilaan ja anoppi muuten tekee eläkebisneksenä hierontaa.. niskahierontaa kiittoos), joten mun viikon kohokohta pumppi+balance jää nyt sitten välistä :( Täytynee huomenna baletin lisäksi kehitellä vielä jotain liikuntaa, ja toki voin viikonloppuna mennä hiihtämään jos vaan ladut on kunnossa.

Ja uhosin muistaakseni lauantaina että nyt tärähätää muuten 57,jotain tauluun, niin sunnuntai-aamuna painon 59,0kiloa!!! Ilmeeni oli ehkä näkemisen arvoinen siinä vaiheessa. Olin siinä illalla tupareissa, ja söin siellä sipsiä ja join limua (plus tankkasin vettä kaksi litraa, oli ihan järkyttvä nestevaje sen aamuisesta pöräilystä+pumppi+balance yhdistelmästä). Tänä aamuna paino oli taas 58,2kg. Ei oo heleppoa tämä painonpudotus. Tosin en ole kyllä yhtään tarkkaillut syömisiäni, vaan olen syönyt normaalisti. Mun pitää luultavasti kehittää itelleni joku ruokasuunnitelma. Tuntuu kyllä että oon kiinteytynyt ja vatsaröllykkäkin on hävinnyt, ja käsiin on jostain ilmaantunut olkavarren lihakset, että kai tässä kropassa on jo jotain tapahtunut. Mutta se kun ei riitä.

Voisin muuten ottaa huomenna ihan huvikseen kuvia tämän hetkisestä tilanteesta. Nyt vetämään buranaa naaman, järkyttävä hedari.

Ei kommentteja: