torstai 2. helmikuuta 2012

Pilates ei oo ehkä oo ihan se minun juttu..

Urheiluintoni on löytynyt taas, jee! Tietokonekkin on taas lainassa, ja jospa ensi viikolla saisin vietyä tuon omani huoltoon. Puntarilla en ole käynyt, ja se on oikestaan ollutkin aika terapeuttista. Katsotaan kuinka kauan jaksan sinnitellä ilman punnitusta.

Viime viikolla en urheillut ollekaan. Olin töiden vuoksi liian väsynyt, ja yhtenä aamuna tuhersin itkua kun tuntui että oon vaan henkisesti ja fyysisesti poikki kaiken työtaakan keskellä. Tällä viikolla olen nukkunut paremmin, ja niin töissäkin on jaksanut ja urheilut siihen päälle, niin avot.

Eilen kävin BodyStepissä sekä Bodypumpissa. Tänään vuorostaan olin HotPilates, ja juoksin juoksumatolla 30min pilateksen jälkeen. Huomenna joudun valmistelemaan ystäväni poltteita, joita viettetäänkin koko viikonloppu. Onneksi siihen kuuluu ainakin jumppaa ja uintia :) Tuntui että en sanaut tuosta pilateksestä mitään irti, oon tottunut niin erilaiseen liikuntaan, jossa vedetään kestävyyttä piippuun. Jos tuota pilatesta alkaisi harrastamalla harrastamaan niin varmana siitä saisi paljokin irti, mutta ensimmäinen kokeilu ei nyt ollut kovin mieleinen.

Pumpissa ja Stepissä oli muuten uudet ohjelmat. Pumpin ohjelma ei ihan kyllä sytyttänyt (ne pirun hyppyaskelkyykyt taas!), mutta uus steppi oli kyllä hyvä!

Ruokailuista nyt sen verran, että oon syönyt kaikkea kohtuudella. Olen yrittäny kiinittää enemmän huomiota proteiinin saantiin, ja ehkä olen siinä onnistunutkin. Ja mulla alkaa muuten torstaina uusi harrastus.

Jotain osviittaa siitä saa tästä: 


Eli ilmottauduin baletin alkaiskurssille kevään ajaksi! Kaipasin jotain vaihtelua, ja torstaisin salilla on niin huono tarjonta, että tästä lähtien torstaisin on siis ohjelmassa balettia. Kevään aikana siis luvassa ainakin kertomuksia (luultavasti paniikinsekaisia) siitä kuinka tallainen rautakanki pärjää baletin ihmeellisessä maailmassa.

Nyt unta kupoliin!


Ei kommentteja: