lauantai 14. huhtikuuta 2012

Repsahduksia..

Enkä edes yrittänyt estellä :D Mulla oli taas eilen niiin väsynyt ja nuutunut olo, että mun oli yksinkertaisesti pakko saada hiilareita! Vedin sitten ihan kunnolla, ensin ravintolaan, jossa söin kanahamppiksen ja muutaman ranskalaisen ( sämpylän jätin melkein kokonaan syömättä), sit kaupan kautta hieman sipsiä, ja leffavuokraamon kautta leffa ja 100g karkkia, niiin ja isäntähän osti myös jädeä ja sitäkin maistoin, että ehhehhh.

Ja ei ees kaduta. Mulla on tänä aamna virkeempi olo kun koskaan, ja ilomielin lähden tästä urheilemaan. Oon muuten menossa tänään myös ehkä sellaiseen kehon koostumusmittaukseen (eilisten mätöstelyjen jälkeen....) :)

Niin, ja vaa'alla en oo vielä uskaltanu käydä, enkä kyllä taida ees tänään kokeilla paljonko tärähtää tauluun.

Ihanaa viikonloppua, mä lähden kohta salille päin pumppiin ja balanceen!

Ei kommentteja: