lauantai 8. joulukuuta 2012

Päivä 8.

Päiväsellä lähdin tosiaan salille, ja kävin Cxworxssa ja BodyJamissa. Cxssä tehtiin uutta ohjelmaa, joka oli pienoinen pettymys, mutta ehkä siihen lämpiää kun vaan enemmän tekee. Jamissa miksattiin uutta ja vanhaa, ja oikein hyvä oli. Mun edessä tykitteli menemään semmonen nelissäkymmenissä menevä mies, ja ei hitto se tanssi niin letkeesti ja fiiliksellä, että mun ois tehny mieli käydä sanomassa sille jotain kannustavaa jumpan jälkeen. En kuitenkaan rohjennut. 

Mun lähentäjät on niin jumissa kun vaan voi olla. Tein torstaina lähentäjiä salilla, ja cxssä treenattiin tuubilla aika tehokkaasti reisiä ja peppua. Tänään vielä cx päälle, ja hapotus on varma. No venyttelyä, eikai tässä muu auta.

Ruokailuja:

Aamupala: Kaurapuuroa 2dl
Maitorahkaa 100g, steviaa
Lounas: Kanakeittoa 3dl
Päivällinen/Iltapala: Ruisleipä, margariinia, juustoa, salaattia, kurkkua
Iltapala: Klementiini
Sokeritonta mehukeittoa 2dl
Mun pitäs oikeasti varmasti syödä enemmän. Saada enemmän proteiinia, ja pehmeitä rasvoja, eikä kuidun lisääminenkään olisi varmasti pahaksi. Toisaalta haluan tuloksia nopsaan, ja jouluna tulee pakostikkin takapakkia (olen viikon poissa kotoa), niin sama kai se nyt on takoa sitten.
Olen uskollisesti jatkanut pyöräilyä vaikka lunta on tullutkin. Kävely on vaan niin tuskasen hidasta, ja lyhyillä matkoilla ei viitti julkisiakaan käyttää. Tänään tuli ekat kommentit joltain sälliltä kun sohjossa yritin pysyä pystyssä, kysyi että kulkeeko fillari. Ja hyvinhän se kulki!
 Suomessa talvifillarointi on vielä niin lapsen kengissä ja pyöräteitä on niukasti ja niiden ylläpito näyttää olevan toissijaista. Tietysti omat haasteensa tuo se, että mulla ei ole talvirenkaita ja satula ja vaihteet on usein jäässä, mutta onko sekään nyt niin justiinsa!


Ei kommentteja: