sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Treeniä ja avautumista

Täällä taas! Eilinen meni niin penkin alle syömisten suhteen, että tänään piti sitten vetää kaksi tuntia salilla. Katsotaan huomenna mikä on tulos, paljonko vaaka näyttää..

Eilen siis yritin olla asiallisesti, mutta eihän siitä mitään tullut. Söin sitten hampurilaisen, karkkia ja popcornia. Muroja, riisipiirakkaa ja mitäs muuta. Niin kakkua! No, tämä viikko vedettiin jokseenkin asiallisesti muutenkin, joten en ole nyt jaksanut olla kovin vihainen itselleni. Tänään kahvilassa sain sentään kiellettyä itseltäni kaikki herkut, oli hieman tylsä olla porukan ainut ilman kahvileipää.

Tänään siis vietin pari tuntia salilla. Alkuun kuntopyörää, sen jälkeen muutamia pakaraliikkeitä, Sh'bam jumppa, vatsat, kyljet, lähentäjät ja venyttelyt. Missä hei muuten se salitreenin jälkeinen hyvän olon fiilis? Ei oo muuten näkyny, olo on kun jyrän alle jäänyt.

Mä tässä mietin hieman sitä episodia, kun joku oli tehnyt vauva.fi keskustelupalstalle aloituksen otsikolla "Mitä mieltä tästä kropasta?" tms. ja linkki alla tänne mun blogiin. Tai lähinnä mietin sitä, että ok jos mä olisin sen itse tehnyt ja halunnut kommentteja kropastani (mitä nyt en iki maailmassa tekisi, haluan pitää tätä tällaisena pienen piirin juttuna ja anonyymisti), mutta että joku muu haluaa tietää arvosteluja MINUN vartalosta, sitä on kovin vaikea ymmärtää. Olis nyt ees oman kroppansa kuvan sinne laittanut. Varmaan se on sitten ollut joku suhkot saman muotoinen ja kokoinen, joka kärsii myös identiteettikriisistä kroppansa suhteen...

 No palautehan oli 80% ei-niin-erityisen mairittelevaa. Mm. mulla on liian pienet pikkarit (tää oli ehkä paras huomio...), jenkkakahvat, olematon perse, törkeen isot mitat kiloihin nähden (eli 100% läskiä...) jnejnejne. No hyvä ihme kai mä nyt laihduttaisi jos nuo kohdat olisi mun kropassa kunnossa :D. En tunne kyseistä palstaa sen paremmin, mutta käsittääkseni nyt keskustelupalstojen tapa on muutenkin teilata kaikki vaikka ns. paketti olisikin kunnossa, eli en ottanut nyt noita kommentteja kovin henkilökohtaisesti.

No yksi hyvä puoli siinä oli. Oon tajunnut mun takapuoleni surkean tilanteen. Nimittäin se on olematon verrattuna muuhun kroppaan. Mulla kun sattuu tuo paino painottumaan tuonne alavartaloon, mutta siis lantiolle ja reisiin. Nyt kun paino on vielä hieman tippunut noista aikaisemmin otetuista kuvista, niin tuntuu että takapuolesta lähteny ne vähäisetkin grammat. Sellarit ei oo muuten lähteny puolestaan sit mihinkään, ei hätää siitä :D

Eli nyt enemmän treeniä takapuoleen, ehkä tuosta alakropasta vielä suhkot sopusuhtainen saadaan.

Ensi viikolla on muuten duunissa osalla talviloma, ja oon hirveen tyytyväinen siitä. Nimittäin mun ruokataukojen eväiden vakiokyttääjä on lomalla! Mikä helvetti siinä pitää olla, että niin kauheasti kiinnostaa mitä toinen syö?!??! Oon syönyt nyt luonnollisesti vähemmän, niin aina saa kuulla joten siitä ruuan määrästä ja laadusta. On se kyllä jännä juttu.

Nyt rentoutumaan sohvalla, hirveä stressi jo valmiiks tulevasta työviikosta, työtahti ei tule olemaan millään tasolla inhimillinen. Reippa neljä viikkoa vielä lomaan, antakaa armoa.

Ei kommentteja: